18.10. - 19.10.
SuperCorner Tahko Keitaankatu 1, Tahkovuori

7-9-vuotiaiden Superyö Tahkon SuperCornerissa

Kuva: SuperCorner Tahko

SuperYö on pullollaan kisailua, temppuilua, pelejä, rentoa yhdessäoloa ja ehkäpä jopa hieman jännitystä. Iloisen illan päätteeksi petaamme pedit puistoon. 7-10 vuotiaiden kanssa nukkumaan mennään pari tuntia aikaisemmin kuin isompien sparkkaajien kanssa.

SuperYö sisältää sekä ohjattua toimintaa että vapaavalintaista touhuamista. Ohjelma koostuu muun muassa superkisailuista, trampoliinivinkeistä, polesta & rofesta lähes pimeässä puistossa, musiikista ja vaihtuvasta yllätystekemisestä. SuperYössä on hyvin aikaa myös hyödyntää SuperCornerin lukuisia aktiviteettimahdollisuuksia. Vetäjinä toimivat kokeneet ja koulutetut ohjaajamme.

SuperYöt on suunnattu 7-12-vuotiaille junioreille.

Ilmoittautuminen:Ilmoittautumiset Super Yöhön viimeistään kahta päivää aikaisemmin sähköpostilla info.tahko@supercorner.fi tai numeroon 045 104 3160

Liput: Hinta 45 euroa sis. Superyöohjelman sekä ilta- ja aamupalan.

Jos haluat saapua aikaisemmin aloituspäivänä tai jatkaa sparkkausta seuraavana, päivälipun hinta SuperYöhön osallistuville on 13€/ päivä.