To 9.12.2021 klo 18:00 - 21:00
NÄHDÄÄN MESSUSSA - Kuopion Alavan seurakunnan nuoret aikuiset

Alavan Pelastus -nuorten aikuisten olohuoneilta

Kuva: NÄHDÄÄN MESSUSSA - Kuopion Alavan seurakunnan nuoret aikuiset

PELASTUS on olohuoneilta nuorille aikuisille (n. 20-35v) netissä ja Alavan kirkolla joka toinen torstai klo 18-21. Aloitetaan ilta lyhyellä raamattukeskustelulla, jonka jälkeen iltapalatarjoilu sekä vapaata pelailua/rupattelua/musisointia. Mukaan voi lastenkin kanssa tulla! Rentoa meininkiä Jeesusta unohtamatta!

18:00 - 19:00 RAAMIS. Alkukuulumiset ja raamattutyöskentely. Tähän on myös mahdollista osallistua etänä Link icon Linkki

19:00 - 21:00 VAPAATA OLOA JA PELAILUA. Samalla voi hakea antimia tarjoilupöydästä! Jos ei ole kiire kotia, saa jäädä auttamaan paikan siivoamisessa ja pelien pakkaamisessa.