21.4. - 22.4.
Albatrossi Makasiininkatu 1, Kuopio

Alban avajaiset 2023

Kuva: Albatrossi

Kesä on kuuma, mutta lyhyt – jokainen hetki kannattaa elää täysillä, ja hyvässä seurassa saa ilon irti pilvisempänäkin päivänä. Albatrossi on Kuopion synonyymi hulvattomille kesäbileille: upeat livekeikat, viralliset jatkobileet ja paikalle tulleiden kaupunkilaisten aito asenne hauskanpitoon pitävät huolen siitä, että matkustajasatamassa ei tänäkään kesänä meno hyydy hetkeksikään.

Kesän ylivoimaisesti kovimman bilemekan avajaisohjelma on nyt julki! Luvassa on megaluokan bileet ja kylmään kevääseen lämpöä tuo kilokaupalla avajaisten rantalomameininki!

Pe 21.4. KÄÄRIJÄ

Käärijä on suomalainen rap-artisti, joka edustaa Suomea kappaleella ”Cha cha cha” Eurovision laulukilpailussa 2023.

La 22.4. TINZE + DJ SWEEDY

Kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu twerk-tähti Tinze valloittaa Spring Tourillaan 2023 yökerhoja ympäri Suomen! Energisyyttä ja kehopositiivisuutta säteilevä Tinze tarjoilee uudessa klubikonseptissaan puolen tunnin mittaisen twerk-shown, jonka aikana lavalle nousevat myös DJ Sweedy ja twerk crew! Bileet ei lopu vielä siihen, vaan Tinzen setin jälkeen klubeilla ympäri Suomen soittanut DJ Sweedy tanssittaa juhlakansaa loppuillan levyjen takana.

Liput: Showtime klo 23
Vapaa pääsy