La 22.10.2022 klo 12:00 - 22:00
Bar Freetime Ajurinkatu 16, Kuopio

Änäriturnaus vol 4

Kuva: Bar Freetime

Bar Freetime ja Burger5 järjestää yhdessä perinteisen Änäri -turnauksen lauantaina 22.10.2022.

- Pelataan 2 vs. 2, PS4, pelinä NHL2022
- Osallistumismaksu 20€/pari. Maksut suoritetaan paikan päällä.
- Maksimi joukkue/pari määrä on 32
- Joukkueet arvotaan neljään alkulohkoon, joista kustakin neljä parasta jatkaa Play-Offseihin
- Alkusarjassa jokainen joukkue pelaa 5 peliä
- Turnaus on K18

Aikataulu:
- Sitovat ilmoittautumiset ja mahdolliset peruutukset 19.10.2022 klo 18 mennessä info@barfreetime.fi.
Ilmoittautuessa ilmoita:
Juokkueen nimi
Pelaajat (ja sähköpostiosoitteet)
- Pelit alkavat 22.10.2022 klo 12:30 (baari avataan klo 12:00)
- Finaali alkaa n. klo 22:00

PELIPAIKKA:
BURGER5 & Bar Freetimen oleskelualue
Ajurinkatu 16, 70110 KUOPIO, Viihdekeskus Minna 2 krs. (ent. Bowld1ner / Viihdekeskus IsoCee)

Palkinnot (täydellä kaaviolla):
1. 300€
2. 160€
3.-4. 90€
5.-8. Tuotepalkintoja

Tervetuloa pelaamaan!

Sääntöjä:
Pelialusta: PS4
Kieli: Suomi
Ottelutyyppi: 2 vs .2
Eräkesto: 4 min
Paitsiot ja pitkät kiekot: NHL
Loukkaantumiset: Off
Joukkueet: NHL perusjoukkueet
Tasapelin sattuessa: 4 minuutin jatkoaika ja rankkarit (ratkaisupelit jatkoaikaa kunnes maali)
Vaikeusaste: Supertähti
Pelityyli: Hardcore Simulation
Kamera: Over head / vastaava
Kotietu: Alkusarjassa arvotaan, jatkopeleissa etu korkeammalle sijoittuneella
Muuten pelin Default -asetuksilla.

Oma ohjain?
Ok, kunhan hyväksytät sen pelin vetäjältä. Muistathan että vain oman ohjaimen toimivuudesta voit olla 100% varma.

Montako peliä pääsen vähintään pelaamaan?
Alkupelit pelataan lähtökohtaisesti kahdeksan pelaajan lohkoissa. Pelejä pääset pelaamaan vähintään viisi.

Yleiset herrasmiessäännöt:
Vastustajaa ei häiritä millään tavalla, itse tai oman kaveriporukan toimesta. Turnauksen vetäjä antaa aluksi varoituksen ja toisesta varoituksesta sinut suljetaan pois turnauksesta ja tulevista vastaavista kilpailuista.