12.9. - 17.9.
ANTI - Contemporary Art Festival yhdistys ry

ANTI - Contemporary Art Festival

Kuva: ANTI - Contemporary Art Festival

ANTI – Contemporary Art Festival on Kuopiossa vuosittain järjestettävä kansainvälinen nykytaiteen festivaali, joka keskittyy paikka- ja aikasidonnaiseen taiteeseen. Tänä vuonna ANTI-festivaali järjestetään 12.–17.9.2023. Festivaalia edeltää viralliset ANTI-etkot 8.–9.9.

Ohjelmisto koostuu kansainvälisten ja kotimaisten taiteilijoiden ajankohtaisista teoksista, joita yleisö pääsee kokemaan maksutta ympäri Kuopion kaupunkia. Festivaaliviikko huipentuu jo kymmenettä kertaa ANTI Festival International Prize for Live Art -palkinnon jakamiseen festivaalin ainutlaatuisella päätösklubilla.

Tutustu ohjelmistoon ja varaa paikkasi esityksiin: Link icon Linkki