Ti 14.12.2021 klo 08:00
Suokadun Toimintakeskus Suokatu 6, Kuopio

Asiantuntijan aamukahvit Suokadulla

Kuva: FysioSenior

Lämpimästi tervetuloa kanssamme nauttimaan aamukahvista ja kuuntelemaan ajantasaista tietoa seuraavista aiheista:

Ti 26.10. klo 8.00 - 9.00 Ikääntyminen ja ravitsemus, fysioterapeutti Irene Rahkola
Ti 23.11. klo 8.00 - 9.00 Ikääntyminen ja liikunta, fysioterapeutti Ida Tuomaala
Ti 14.12 klo 8.00 - 9.00 Ikääntyminen ja mielen hyvinvointi, fysioterapeutti Iina Kilpeläinen

Paikka: Suokadun toimintakeskuksen ruokasali, vapaa sisäänpääsy