Pe 19.8.2022 klo 16:00 - 23:00
Sawohouse Garden Live Tarhakuja 1, Kuopio
Sawohouse Underground

Aurora

Kotimaisen reggaepopin kuningatar Aurora on tunnettu letkeästä musiikistaan, aurinkoisista keikoista ja valtaisista hiteistään.
Hänen esikoissinglensä Eilisen aurinko julkaistiin vuonna 2014 levy-yhtiö Sony Musicin kautta. Toinen single Se soi ylsi julkaistiin samana vuonna ja single striimasi kultaa. Huipputuottaja Sakke Aallon tuottama artistin esikoisalbumi Kadotaan kaupunkiin julkaistiin tammikuussa 2015 ja on myös ylittänyt kultalevyrajan. Albumi oli ehdolla Emma Gaalassa vuoden 2015 pop-levyksi. Aurora oli Emma Gaalassa ehdolla myös vuoden 2015 naissolistiksi ja yleisöäänestyksessä vuoden artistiksi. Artistin toinen albumi ”Valtakunta” -levy julkaistiin vuonna 2017, jolta hiteiksi nousivat Kaikki mitä näät jaTäydelliset -kappaleet. Aurora esiintyy keikoillaan bändin tai dj:n kanssa. (Dexviihde)

Aurora esiintyy Sawohouse Garden liven ulkolavalla perjantaina 19.8.22. Lipunmyynti portilta alkaa klo 16.00 ja Showtime on klo 20.30
LIPUT ENNAKKOON TIKETISTÄ: 10 €+ toimitusmaksu, Lippuja saa myös portilta ennen keikkaa 15€.
Link icon Linkki

Liput: Liput ennakkoon 10 €, ovelta 15€