To 16.2.2023 klo 11:00 - 15:00
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Avoimien ovien päivä 2023

Kuopion Musiikkikeskuksen väki toivottaa kaikki musiikin ja tanssin ystävät jälleen lämpimästi tervetulleiksi Avoimien ovien päivään Kuopiosta ja kauempaakin.

Klo 11-15 luvassa on monipuolista ohjelmaa mm. musiikki- ja tanssiesityksiä, talon esittelykierroksia sekä arvontaa ja erikoistarjouksia. Ks. tarkempi päiväohjelma www-sivuiltamme lähempänä ajankohtaa.

Päivä huipentuu Kuopion kaupunginorkesterin klo 19 alkavaan Mikä leffa? -konserttiin.

Klo 11-14 Valohalli
Ravintola Oodin lounas

Lipunmyynti palvelee klo 10-19.

Vapaa pääsy klo 11-15 järjestettävään ohjelmaan.
Mikä leffa -konserttiin on pääsyliput.

Järj. Kuopion Musiikkikeskus, Kuopion kaupunginorkesteri, Kuopion konservatorio, Savonia-AMK / Musiikki ja tanssi, Taideyliopiston Sibelius-Akatemian Kuopion yksikkö ja Ravintola Oodi (Kanresta Oy)

Liput: Vapaa pääsy klo 11-15 järjestettävään ohjelmaan.
Mikä leffa -konserttiin on pääsyliput.