To 6.1.2022 klo 18:00 - 20:00
Bar Freetime Ajurinkatu 16, Kuopio

Baaripähkinä Pubivisa

Kuva: Bar Freetime

Suomen suosituin pubivisa on täällä!

Tervetuloa Bar Freetimen ja Burger5:n visailuun torstaisin klo 18:00. Voit osallistua visailuun ilmaiseksi 1-5 hengen joukkueella ja voittaa upeita palkintoja!

Tästä visailuista löydät kaiken, mitä loistavassa pubivisassa pitääkin olla: Monipuolisesti kysymyksiä sekä ihmiskunnan alkuhämäristä, että viikon uutisotsikoista; mikroskooppisen pienestä atomista aina maailmankaikkeuden laidalle saakka. Kysymyksiä mm. viihteestä, urheilusta, luonnosta, tieteestä, taiteesta, ruuasta, juomasta ja maantiedosta. Sitä mitä tästä visasta ei löydy, sitä ei tarvita.

Näyttävän visakokonaisuuden kruunaavat uniikit erikoiskysymykset, joita löytyy yksinoikeudella vain tästä visasta. Tästä esimerkkeinä mysteerit, kuvamuokkaukset, käännökset, emojit sekä ristikot. Sanomattakin on selvää, että tämä ainutlaatuinen visailuelämys esitetään näyttävästi screenien kautta.

Tämä visailu on luonut mestareita ja lähettänyt jo yli 40 ihmistä matkustamaan maailmalle pääpalkintona SM-kiertueen voitosta.

Pidemmittä puheitta, tässä teille Suomen suosituin pubivisa: Baaripähkinä!