Ke 20.7.2022 klo 14:00

BarokkiKuopio: Kahvikonsertti kuopiolaisittain

Kuva: BarokkiKuopio

PAINOTONTA PATETIAA JA HENTOA HÄMÄYSTÄ

Kuopion kamarimusiikkiseura KuKaMuksen muusikot avaavat BarokkiKuopion ensimmäisen festivaalipäivän herättelemällä yleisön mukaan suuriin tunteisiin! Tuntemuksiaan voi musiikin lomassa tyynnytellä Ramin konditorian herkullisilla antimilla.

Neljä kuopiolaista muusikkoa yhdessä. Ideointia, rönsyjä, runsauden pulaa ja valinnan vaikeutta. Loputonta ideointia, vastaparien etsimistä ja viimein joku rohkein pysäytti pelin. Lopputulos päiväkahville sisältää isoja tunteita keskellä kirkasta kesäpäivää keskustan vilinässä. Vertailua siitä, miltä asiat tuntuu yöllä yksin tuskaillessa tai porukassa kahvilan hälinässä. Mahtaako rakkauden tuska ja kuoleman kiinnostavuus koskea sielussa samalla tavoin päivänvalossa café lattea siemaillessa kuin yön pimeinä, pitkinä tunteina?

Dowland - Schubert - Telemann
Mari-Anni Hilander, laulu, Suvi Hyttinen, sello, Teea Karttunen, huilu, Mikko Siirola, kitara

Liput: Vapaa pääsy, ohjelma 10€ konserttipaikalta 30min ennen konsertin alkua