La 18.12.2021 klo 16:30

Belenos tuli- ja valoshow Joulutorilla

Kuva: Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys Ry

KAIKU
Kaiku on mahtipontinen ja menevä tulishow, jossa nähdään flow-taiteiden huippuosaamista! Ammattitaitoisen ryhmän käsissä tulishow’ssa yhdistyvät välinemanipulaatio, tanssi ja sykronoidut ryhmäkoreografiat!

HALO
Futuristinen ja tunnelmaa nostattava Belenoksen uusin valoesityskokonaisuus HALO – on täynnä pohjoisen taikaa! Kokonaisuudessa kiteytyy ennennäkemättömien valovälineiden sekä näyttävien kotimaisena käsityönä valmistettujen esiintymisasujen lisäksi flow-taiteiden huippuosaaminen.