Pe 26.5.2023 klo 20:00
The Circus Kuopio vuorikatu 19, Kuopio

Circus Live: Fear of Domination, Shereign & Detset

Kuva: The Circus Kuopio

Fear of Domination, Shereign ja Detset saapuvat Kuopioon Toukokuussa!

Fear of Domination on industrial shock metal bändi, joka on perustettu vuonna 2006. He tuotannostaan löytyy raakojen ja terävien studiojulkaisujen lisäksi visuaalisesti viisaita ja jännittäviä esiintymisiä. Älä anna yhtyeen apokalyptisen ulkomuodon huijata sinua liikaa, pinnan alta on mahdollista löytää tarttuvia populäärimusiikin pohjasävyjä monesta eri genrestä.

Shereign on syntynyt loputtomasta intohimosta musiikkiin ja taipumattomasta päättäväisyydestä saada rock’n roll unelmat toteutumaan. Tämä karismaattinen rock-yhtye on vahva liittouma, joka on muodostettu Fear of Dominationin sekä Black Light Disciplinen jäsenistä. Shereign on onnistuneesti luonut oman soundinsa yhdistämällä vahvoja kitarasävelmiä groovaaviin riffeihin mitkä luovat ympärilleen voimaannuttavan ilmapiirin. Tähän lisämausteensa tuo vahvat naisvokaalit, jotka voivat vaihtua pehmeistä melodioista hyökkääviin sekä säröisiin murahduksiin vain sekunnissa. Yhtyeen musiikilla on todellakin oma sielunsa.

DETSET – lähtöisin Tampereelta – on yhtye, joka yhdistelee metallin ja rockin elementtejä massiivisiin pop-koukkuihin, murskaaviin riffeihin ja laajaan sekoitukseen karkeita ja puhtaita vokaaleja. Kutsu genreä miksi haluat, metalcoreksi, metalliksi tai hardcoreksi, DETSET on todellakin raikkain Suomesta ponnistanut yhtye pitkään aikaan.

Liput: 20 €
Ovet klo 20