La 18.6.2022 klo 15:00

COMPAGNIE 111: CORPS NOIR

COMPAGNIE 111:  CORPS NOIR
Kuva: Aglaé Bory / Kuopio Tanssii ja Soi

Aurélien Boryn Corps Noir yhdistää tanssin ja kuvataiteen luonnontieteellisten ilmiöiden kanssa ainutkertaiseksi esitys-installaatioksi. Teos vangitsee kehon tuottaman lämmön kankaalle ja paljastaa ihmisen sisäisen, elimellisen, tuntevan ja elävän kehon. Samalla se kyseenalaistaa käsitystämme tanssista hetken taiteena – keho jättääkin jäljen, joka viipyy.

“It is during this kind of moment – to which Aurélien Bory holds the key – that we would like to stop everything in order to breathe and to appreciate, finally.” – Toutelaculture.com

Kesto noin 40 min. ei väliaikaa.

Esitys on osa Kuopio Tanssii ja Soi -festivaalia.