To 19.5.2022 klo 08:00
IDK Ihmiskeskeinen digitaalinen kunta -hanke

Digikatsastus

Kuva: IDK Ihmiskeskeinen digitaalinen kunta -hanke

Ihmiskeskeinen digitaalinen kunta (IDK) -hanke järjestää digikatsastuksen torstaina 19. toukokuuta livetapahtumana Microkadun kampussydämessä.

Katsastuksessa käydään case kerrallaan läpi IDK-kehittämiskokonaisuus. Katsastusten jälkeen perehdytään tiedolla johtamiseen.

Tilaisuus on suunnattu Kuopion ja muiden kaupunkien työntekijöille, kuntalaisille ja digipalveluiden kehittäjille.

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki