Pe 5.11.2021 klo 18:30 - 22:00
Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Elena Mindru Finnecton feat. Adam Baldych

Kuva: Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Upea jazzlaulaja Elena Mindru konsertoi Kuopiossa, Original Sokos Hotel Puijonsarven Puikkarissa pe 5.11.2021 kera Finnection-yhtyeensä , jossa vierailevana solistina kuullaan Euroopan tunnetuimpiin jazzviulisteihin lukeutuvaa Adam Baldychia Puolasta. Yhtye soittaa upouutta eurooppalaista jazzia Elena Mindrun uudelta levyltä "Hope".

Kansainvälisen tason jazzlaulaja Elena Mindru on elävöittänyt suomalaista musiikkielämää jo lähes vuosikymmenen ajan karismaattisella esiintymisellään. Hän saavutti toisen sijan ja yleisöpalkinnon Shure Voice Competitionissa Sveitsin Montreuxissa vuonna 2012, ja sai tavata legendaarisen tuottajan Quincy Jonesin. Sen jälkeen ura onkin ollut nousujohteinen. Elena on luonut suomesta käsin kansainvälisen uran, joka on vienyt häntä esiintymään ympäri maailmaa muun muassa sinfoniaorkestereiden ja big bandien solistina.

Kokoonpano:
Elena Mindru, laulu, sävellykset ja sanoitukset
Adam Baldych, viulu ja renessanssiviulu
Tuomas J. Turunen, piano ja sävellykset
Oskari Siirtola, basso
Anssi Tirkkonen, rummut
Konsertti on osa Suomen Jazzliiton yhteistuotantokiertuetta.

Puikkarin ovet iltaan avataan klo 18:30. Konsertti alkaa klo 19:15.

Liput: Liput 25€/ S-Etukortilla
(norm. 28€)
hinta sisältäen ohjelman sekä naulakkomaksun.