1.8.2022 - 14.8.2022 klo 10:00 - 15:00
Kuopion kaupunginkirjasto Maaherrankatu 12, Kuopio
Kuvataideseura Arttiimi

ELOKUUN SATOA Kuvataideseura Arttiimin näyttely

Kuvataideseura Arttiimin vuosittaisessa kesänäyttelyssä Kuopion kaupunginkirjastolla on tänä vuonna 12 osanottajaa ja peräti 53 teosta. Runsaaseen näyttelyyn pyrittiin järjestämään jokaiselle tekijälle oma kokonaisuus.

Ryhmäkuvassa Maritta Tasken, Irja Sokka, Tapani Laitinen, Juha Pärnänen, Minna Rajamo, Tiina Eronen, Roberto Nucci, Mari Kaija, Arja Heloaho ja Hanna Solmu. Kuvasta puuttuu Marjatta Pirskanen ja Pauli Hyvönen.

Liput: Ilmaistapahtuma