Ke 15.6.2022 klo 21:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

EMANUEL GAT DANCE: LOVETRAIN2020

Kuva: Julia Gat / Kuopio Tansii ja Soi

LOVETRAIN2020 on räjähtävän moderni musikaali, jossa brittiduo Tears For Fearsin hitit kohtaavat Emanuel Gatin yltäkylläisen ja vangitsevan koreografian. Riemastuttava oodi 80-luvun soundille ja tunnelmille tuo näyttämölle 14 tanssijaa loisteliaissa neobarokkipuvuissa yhteiseen ihmiskehon, elämän ja rakkauden juhlaan.

Israelilaiskoreografi Emanuel Gatin töitä on nähty usein muun muassa Montpellierin tanssifestivaalilla ja oman Emanuel Gat Dance -ryhmänsä lisäksi hän on tehnyt koreografioita muiden muassa Kibbutz Dance Companylle, Pariisin Oopperan baletille ja Lyonin oopperalle.

”LOVETRAIN2020 is everything the small-scale, often somber work made for video during the past months is not. It’s loud, joyous, physical, close. [...] A celebration of the body, of performance, of life.” — Roslyn Sulcas, The New York Times

Kesto 75 min, ei väliaikaa.

Esitys on osa Kuopio Tanssii ja Soi -festivaalia.