La 30.10.2021 klo 14:00 - 17:00
Siilinjärven Perheentalo Toritie 12, Siilinjärvi

Erityislapsiperheiden lauantai

Kuva: Siilinjärven Perheentalo

Tervetuloa koko perheen Erityislapsiperheiden lauantain Halloween-juhliin Siilinjärven Perheentalolle (Toritie 12)!

Ohjelmassa Halloween-teemaan sopivia aistipisteitä, herkkuja, sammakoiden etsintää ja kasvomaalausta! Vanhemmille myös tunnetaitonurkkaus.

Tapahtumassa on mahdollisuus tutustua muihin perheisiin ja alueen lapsiperhetoimijoihin. Voitte saapua tapahtumaan teille sopivana aikana.

Erityislapsiperheiden lauantai on tarkoitettu kaikille erityistä tukea tarvitseville lapsille ja heidän läheisilleen yli diagnoosirajojen.

Tapahtuma on ilmainen ja siihen tulee ilmoittautua ennakkoon.

Ilmoittautuminen:riitta.kokkonen@huoltoliitto.fi