Ke 9.11.2022 klo 16:00
Museokatu 1, Kuopio

Eron ensiapupiste

Kuva: Kuopion ensikotiyhdistys ry

Oletko eroamassa tai eronnut? Haluatko keskustella ammattilaisen kanssa eroon liittyvistä asioista? Tule eron ensiapupisteelle! Voit viivähtää vain hetken ja hakea apua tai näkökulmia joko omaan tai perheesi tilanteeseen.

Eron ensiapupisteellä pääset keskustelemaan luottamuksellisesti eroasioiden parissa työskentelevien ammattilaisten kanssa. Ei ennakkoilmoittautumista, maksuton.

Ensiapupiste päivystää syksyn aikana keskiviikkoisin 31.8, 5.10 ja 9.11 klo 16-17.30 Kuopion museolla, Kantti rakennuksessa.

Eron ensiapupistettä on toteuttamassa alueen Eroverkosto. Syksyn aikana päivystämässä on Kuopion kaupungin perhe- ja kasvatusneuvola, Kuopion Kriisikeskus, Perheasiain neuvottelukeskus, Yhden vanhemman perheiden liitto ja Kuopion ensikotiyhdistys