To 23.3.2023 klo 19:00
Puolustusvoimien varusmiessoittokunta

Finlandia

Kuva: Puolustusvoimien varusmiessoittokunta

Suositut Finlandia-konsertit ovat täällä taas! Isänmaallinen jylhyys yhdistyy herkkyyteen, kun Puolustusvoimien varusmiessoittokunta esittää suomalaisia klassisen musiikin mestariteoksia.

Varusmiehet kunnioittavat konserteissa Suomalaisen klassisen musiikin tunnetuimpia säveltäjiä.

Tervetuloa nauttimaan kauniista musiikista isänmaallisessa hengessä, sekä taitavien nuorten soittajien säestämänä. Tule kuutelemaan niin vanhoja kuin uusiakin klassikoita ikäluokkansa taitavimpien muusikoiden soittamina!