Pe 11.8.2023 klo 22:00
Pannuhuone Gust. Ranin Kauppakatu 25, Kuopio

FTK Beats & Breaks: FTK DJ:t 100% VINYL

Kuva: Funkkaa Taikka Kuole

Pannuhuoneella tarjoillaan kaupungin laadukkain hiphopselektio biitteineen ja breikkeineen aidolta alkuperäiseltä vinyyliltä vapaalla sisäänpääsyllä!

DJ:t KLO 20-02:
Beats & Breaks DJ:t pureutuvat hip hop kulttuurin juurille! Illan aikana talossa pauhaa sekoitus soulia, funkkia, jazzia ja biittejä. Levylautasille valikoidaan runsaasti hip hopista tuttuja sample-klassikoita ja soittimessa pyörii vinyyli.

Dekkien takana työskentelevät FTK DJ:t Riku Ryysyläinen & Juicy Leskinen sekä mahdolliset vieraat.

Liput: Vapaa pääsy.