Ma 1.11.2021 klo 19:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

GN|MC-Set of Sets

Kuva: Alfred Mauve

Luonnon kiertokulusta ja elämän periksiantamattomuudesta inspiraationsa saanut Set of Sets herkistää havainnoimaan ajan käsitettä. Jatkuvalle liikkeelle rakentuva teos näyttää ajan, muistot ja eletyt kokemukset sarjana loputtomia mahdollisuuksia, ja vie fyysisyydessään Guy Naderin ja Maria Camposin luotsaaman ryhmän tanssijat äärirajoille. Painovoimaa uhmaavien esiintyjien tarkkaan yhteistyöhön luottava teos synnyttää Miguel Marínin livemusiikin siivittämänä jatkuvassa muutoksessa olevan kehojen verkoston, jossa liike ei hellitä hetkeksikään. Set of Sets sai arvostetun “Premios de la Crítica de las Artes Escèniquas 2018 -palkinnon sekä parhaasta koreografiasta että esityksestä.

Kesto 60 min. ei väliaikaa.

Idea/konsepti: GN|MC Guy Nader|Maria Campos
Ohjaus: Guy Nader
Toteutus/Esitys: Maria Campos, Guy Nader, Lisard Tranis, Clementine Telesfort, Csaba Varga, Tina Halford (Roser Tutusaus), Héctor Plaza (Tom Weksler)
Musiikki: Miguel Marín
Valaistussuunnittelu: Yaron Abulafia
Tekniikan ohjaus: Albert Glas
Puvustus: Anna Ribera
Taiteellinen neuvonantaja: Alexis Eupierre
Harjoitusassistentti: Tanja Skok
Tuotanto: Raqscene, Elclimamola
Yhteistyössä: Mercat de les Flors, Festival Sismògraf, Julidans Festival

Tukijat: Graner, La Caldera, Les Brigittines – Centre d’Art contemporain du Mouvement de la Ville de Bruxelles
Collaboration Departament de Cultura - Generalitat de Catalunya, Ministerio de Cultura /INAEM, AC/E (PICE)

Esitys on osa Kuopio Dance Festival -tapahtumaa.