To 29.4.2021 klo 18:00 - 19:30
Kuopio

Great Place to Learn goes Wappu with Vesala

Kuva: Savonia

Nyt virittäydytään vapputunnelmiin koko korkeakouluyhteisöllä!
The whole university community is tuning in to celebrate the May Day!

Savonia-ammattikorkeakoulu ja Suotuisa-hanke tarjoavat Great Place to Work goes Wappu -livestriimin. Esiintyjänä yksi Suomen lahjakkaimmista taiteen moniosaajista. Vesala!

Savonian opiskelija – tule mukaan kevään huipputapahtumaan ja anna hetki omalle hyvinvoinnillesi. Great Place to Learn goes Wappu -tapahtuma lähetetään torstaina 29.4.2021 klo 18.00 alkaen suorana kampussydämestä. Ohjelmassa Vappuetkot ja supersuositun Vesalan keikka. Tilaisuuden juontaa Juha Jylhäsalmi.

Vesalan musiikki yhdistelee hienosti taiteellista tinkimättömyyttä sekä vetäviä pophittejä. Hänen tunnetuimpia kappaleitaan ovat muun muassa superhitit Tequila, Älä droppaa mun tunnelmaa, Muitaki ihmisii ja Uusia unelmia. Opintopolullaan hän on ollut opiskelemassa myös Savoniassa.

Tapahtumaan ei ole erillistä ilmoittautumista. Tapahtuman tarkempi ohjelma ja linkki livelähetykseen tulevat Repun etusivulle.