Tapahtuma on vuodelta 2022.

Pe 8.7.2022 klo 18:00 - 22:00
Koivumäen Kartano Koivumäenkuja 18, Kuopio

Grilli-ilta

Kuva: Koivumäen Kartano

Koivumäen Kartanolla vietetään kesäistä grilli-iltaa perjantai-iltana 8.7. ja 26.8. klo 18-22.

Kartanon keittiömestarit grillaavat maistuvia herkkuja ulkona grillissä ja kartanon puutarhassa on vieraille pöytäryhmiä sekä teltta ruokailua varten. Myös alkuruoka ja jälkiruoka katetaan ulos, mikäli sää sallii. Huonon sään sattuessa ruokailu tapahtuu kartanon sisätiloissa väljästi katettuna.

Lämpimästi tervetuloa nauttimaan kesästä, herkuista ja ihanista maisemista!

Teethän pöytävarauksen tapahtumaan etukäteen!

Ilmoittautuminen:Pöytävaraus Link icon Linkki

Liput: Grillimenu 40,90 €/hlö.