La 22.5.2021 klo 11:00 - 15:00
Koivumäen Kartano Koivumäenkuja 18, Kuopio

Grillikauden avajaiset

Kuva: Koivumäen kartano

Koivumäen Kartanolla vietetään ensimmäistä kertaa grillikauden avajaisia la 22.5.2021 klo 11-15! Kauniissa puutarhassamme on ruokailua varten teltta ja pöytäryhmiä ja kartanon keittiömestarit grillaavat maistuvia grilliherkkuja ulkona. Huonon sään sattuessa ruokailu tapahtuu sisätiloissa. Huomioimme riittävät turvavälit ja muut koronarajoitukset. Teethän meille pöytävarauksen!

Menu sekä tapahtuman tarkempi sisältö ilmoitetaan lähempänä.

Tulethan vieraaksemme vain terveenä!