Su 19.9.2021 klo 16:00 - 17:00
Motorsport Kuopio Siikaranta 3a, Kuopio

Harrastesarja

Kuva: Motorsport Kuopio

Harrastesarjaa ajetaan sunnuntaisin klo 16 alkaen. 2021 vuoden kilpailut alkavat tammikuussa ja kisakalenteri nähtävissä sivun alaosassa. Voit osallistua satunnaisiin kisoihin, tai ajaa koko sarjan vähintään 10 kilpailua. Jos et kiinnostu koko sarjan ajamisesta, esimerkkinä voit haastaa kaverit mukaan yksittäiseen kisaan, joka on edullinen vaihtoehto päästä ajamaan kisalähtöjä verrattuna ratavarauksiin.

Sarjassa voi ajaa kolmessa eri luokassa: Junior alle 20v, Yleinen 20-45v, Masters 46+.

Kokemuksen karttuessa sarjasta on myös helpompi siirtyä kuukausifinaaleihin, joissa ajetaan Power Karteilla.

Tapahtuma sisältää aika-ajon ja kilpailulähdön, etkä tarvitse ennakkoilmoittautumista, muistat vain tulla paikan päälle ennen klo 16. Kisatapahtuman hinta 35€, jonka voi maksaa osittain myös kymppikortilla.