6.11.2021 - 7.11.2021 klo 12:00 - 12:30
Kylpylähotelli Rauhalahti Katiskaniementie 8, Kuopio

Hellitä hetkeksi -hyvinvointiviikonloppu Rauhalahdessa

Kuva: Kylpylähotelli Rauhalahti

Tervetuloa viettämään rentouttava ja liikunnallinen viikonloppu Kuopion Rauhalahdessa kauniin järviluonnon helmassa. Viikonlopun hyvinvointi- ja liikuntaoppaana toimii TtM Katja Lilja, suosittu liikunnan ohjaaja ja valmentaja. Ohjelma sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

MAJOITUSPAKETTI
Voit tulla majoittumaan jo perjantaina, varsinainen liikunnallinen ohjelma alkaa lauantaina. Hinta 1 vrk la-su 175 €, 2 vrk pe-su 225 € / hlö / 2 hh.

Hinta sisältää: ohjelman, majoituksen, aamiaisen, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön, 2 buffetlounasta (la + su), yhden buffetpäivällisen (la) sekä tervetulojuoman (la).

VOIT TULLA MUKAAN MYÖS ILMAN MAJOITTUMISTA
Jumppien hinta on 8 €, Aquabic vesijumppa 10 € (sis. kylpylän). Koko viikonlopun jumppapaketti on 35 € sis. 5 jumppaa ja kylpylän käytön lauantaina. Sunnuntain treenipaketti on 14 € (kaksi jumppaa), lounaan kanssa 27 €.

Varaa paikkasi myynti@rauhalahti.fi

Lauantai
12.00 Saapuminen, tervetuliaisdrinkki, Katja Lilja esittelee viikonlopun ohjelman ja tilat
12.30 Lounas noutopöydästä
14.00 Huoneisiin astettuminen
14.15 Iyengarjooga 60 min, seisoma-asanoiden tekniikka. Tunnilla opettelemme tekemään tarkasti ja vahvasti klassisia joogan seisoma-asentoja.
15.30 Pilates 45 min, keskivartalon tukilihasten vahvistamiseen keskittyvä rauhallinen harjoitus
16.15-16.45 Rentoutumisharjoitus
17.00-19.00 Päivällinen noutopöydästä