Ti 28.9.2021 klo 12:15 - 17:30
Olvi-halli Luuniemenkatu 4, Iisalmi

HHJ - Hyväksytty hallituksen jäsen -kurssi Iisalmi

Kuva: Kuopion alueen kauppakamari

Tehokas koulutuskokonaisuus hallitustyön tärkeimmistä teemoista!

HHJ-kurssilla käsitellään monipuolisesti hallitustyön eri osa-alueita, kuten hallituksen kokoonpanoa, rooleja, vastuita, riskienhallintaa sekä työskentelytapoja (raportointi, strategiatyö, palkitsemisjärjestelmät). Hallitustyöskentelyä avataan kurssilla erityisesti pk-yrityksen näkökulmasta, hyvin käytännönläheisesti ja monipuolisten yritysesimerkkien avulla. Samalla selvitämme asiantuntijoiden ja hallitusammattilaisten johdolla, mitä on hyvä hallitustyö ja millaisia työkaluja hallitustyöskentelyn kehittäminen vaatii. Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ)-kurssi soveltuu hallitustyöskentelyn aktivoimiseen ja kehittämiseen.

Kenelle?
- omistajille ja yrittäjille
- toimitusjohtajille
- kuntayhtiöiden johdolle
- johtoryhmän jäsenille
- hallitusten jäsenille
- hallitusammattilaisille

Kurssi soveltuu myös erinomaisen hyvin hallitustyöstä kiinnostuneille tai hallitusten kanssa yhteistyötä tekeville henkilöille.

Kurssi koostuu neljästä puolen päivän mittaisesta jaksosta, ryhmätyöstä ja lukupaketista. HHJ-kurssin jälkeen on myös mahdollisuus suorittaa HHJ-tutkinnon ja HHJ-puheenjohtajakurssin sekä osallistua vuosittaiseen valtakunnalliseen HHJ-alumniseminaariin.

Kurssin järjestää Kuopion alueen kauppakamari yhdessä Hallituspartnerit ry:n kanssa.

Liput: 2500 €
1750 € (kauppakamarin jäsenhinta)