18.6.2021 - 20.6.2021 klo 15:00 - 02:00
Westside Events Oy

Hoodfest

Kuva: Hoodfest

Kuopio saa uuden festarin, kun urbaanin musiikin erikoistapahtuma Hoodfest järjestetään Kuopionlahden kentällä 18.-19.6.2021. Ennen pohjoisemmassa järjestetty legendaarinen festivaali on aiempina järjestysvuosinaan kerännyt tuhansia kävijöitä eri puolilta Suomea juhlimaan kotimaisten ja ulkomaisten hiphopin kärkinimien tahtiin.

Mukana on mm. suomiräpin tämän hetken suurimmat nimet kuten Gettomasa, Pyhimys, Gasellit ja Mouhous, legendaarinen saksalainen yhtye Snowgoons, sekä paikalliset freestylemestarit isännöimässä yleisölle avointa Open miciä.