Ti 21.9.2021 klo 13:00
Kino Kuvakukko Vuorikatu 27, Kuopio

Hopeatähti -elokuvasarja: Isä

Kuva: Kuopion kaupunki

SUOSITUN HOPEATÄHTI- esityssarjan syyskausi 2021 alkaa tiistaina 21.9.2021.

Kauden esitykset jatkuvat aina joulukuulle asti. Hopeatähden syyskauden 2021 monipuolinen tarjonta sujuu seuraavasti:

ti 21.9. klo 13 ja klo 15.30: 70 ON VAIN NUMERO
ti 5.10. klo 13 ISÄ
ti 19.10. klo 13: NOMADLAND
ma-su 1.-7.11.2021: Hopeatähdet-festivaaliviikko!
marraskuisen festivaaliviikon ohjelma julkistetaan syyskuun aikana, www.hopeatahdet.fi)
ti 23.11. klo 13: METSÄJÄTTI
ti 7.12. klo 13: TUNTURIN TARINA

******

HOPEATÄHTI – ”ELÄKELÄISTEN ELOKUVAKERHO” on elokuvien esityssarja, joka tarjoaa uutuuksia ja laatuelokuvia monipuolisen kausiohjelman puitteissa. Kerho on kaikille avoin, mutta erityisesti senioriväestölle suunnattu. Kerholla ei ole erillistä jäsenmaksua, maksat lipun vain niihin esityksiin joihin saavut.

KAIKKI ESITYKSET pidetään Kino Kuvakukossa, Vuorikatu 27, Kuopio. Järj. Alueellinen elokuvakeskus ISAK ry. Liput: suoraan ovelta. Ovet avataan viimeistään 1/2 tuntia ennen esitysten alkua.

Lippujen hinta: esityskohtainen, ks. tarkemmin ohjelmatietojen kohdalta. Maksutapa: käteinen. HUOM. toivomme, että varaat mukaan tasarahan (korona-epidemian aika).