Pe 15.7.2022 klo 20:00
Pannuhuone Gust. Ranin Kauppakatu 25, Kuopio

Humu-klubi #75 – Aivokuolleet, Anis Kiitu

Kuva: Humu-klubi

Kymmenvuotiaan Humu-klubin juhlavuosi jatkuu Pannuhuone Gust. Raninin katetulla terassilla perjantaina 15. heinäkuuta. Illan aloittaa kuopiolainen folk-artisti Anis Kiitu, jonka jälkeen siirrytään rockin ja grooven maailmaan Iisalmesta paikalle saapuvan Aivokuolleiden tahdittamana.

AIVOKUOLLEET

Ennen kaikkea järisyttävän kovana live-bändinä tunnettu Aivokuolleet julkaisee debyyttipitkäsoittonsa ’Verta ja hikeä’ syksyllä ja tulevan albumin nimisingle ilmestyy perjantaina 17. kesäkuuta. Aikaisempien singlejulkaisujen pohjalta bändiin on liitetty sanapari punk-räp, mutta tuleva albumi piirtää yhtyeestä aiempaa monipuolisemman kuvan. Uutukainen nojaa napakkaan grooveen ja tarttuviin melodioihin, sisältäen esimerkiksi kasarisoundeja, spoken word -osuuksia ja jopa jazz-vivahteita.

ANIS KIITU

Folk musiikkia soittavan Anis Kiitun debyyttisingle Kaunis/Kaihola ilmestyi syksyllä 2021. Tuleva keikka on kuopiolaisartistin ensimmäinen virallinen keikka kotikaupungissaan. Anis Kiitun (laulu, viulu) lisäksi lavalla nähdään kitaristi Markus Väisänen sekä haitaria soittava Petri Makkonen.

Humu-klubin kymmenettä toimintavuotta tukevat Pohjois-Savon kulttuurirahasto sekä Kuopion kaupungin Hyvinvoinnin edistämisen palvelualue.

Liput: SHOWTIME 20.00
Liput 6 €