Tapahtuma on vuodelta 2023.

To 16.3.2023 klo 12:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Huomenna minä lähden

Kuva: Antti Karppinen

Upouusi, Kari Heiskasen Kuopion kaupunginteatterille kirjoittama ja Mika Paasivaaran säveltämä suurmusikaali!

Täyteläinen 1900-luvun alun epookki, ajankuvaan svengaava musiikki ja pakahduttavan ihana tarina: Nuori Hilda lähtee Amerikkaan onneaan etsimään, kuten niin tuhannet muutkin. Pieni suomalaisten yhteisö on valmis uhrauksiin ja toisen auttamiseen, mutta siinä sivussa osataan kyllä kampittaminenkin ja oman edun etsiminen. Ahkeruus on Hildankin ilo, se huomataan ja sitä kadehditaankin. Hildaa odottaisi riipaisevan kaunis rakkaustarina, mutta onko aito amerikkalainen onni liikaa odotettu? Muuttuuko ihminen, kun ympäristö muuttuu – onko Hildakaan enää sama kuin laivasta maihin pienine pakaaseineen astuessaan?

Päärooleissa Reeta Vestman ja Mikko Rantaniva

Kesto Alustava arvio n. 2,5h sis. väliajan 20min

Liput: 49,50 € / peruslippu
46,50 € / eläkeläiset, opiskelijat, työttömät, varusmiehet, lapset (alle 16-vuotiaat)
43,50 € / ryhmät (väh. 20 hlöä), pyörätuolit
Avustajat veloituksetta, mutta heillä on oltava paikkalippu.