To 4.8.2022 klo 19:00
Mäntyrannan kesäteatteri Jokisuuntie 14, Siilinjärvi

Huviseurat Stand Up

Kuva: Komediatalo

Huviseurat tulevat - Heli Sutela, Anders Helenius ja Antti Haapala yhteiselle kiertueelle kesällä.

Stand up -koomikot Heli Sutela, Anders Helenius ja Antti Haapala pakkaavat kesällä huumoriheinähattunsa ja komediapicnic-vilttinsä samaan kesäkiesiin ja lähtevät naurattamaan Suomea Huviseurat -kiertueelle yhteensä 17 paikkakunnalle. Luvassa on puolitoistatuntinen show kolmelta kokeneelta stand up -komiikan mestarilta, jotka takaavat yleisölle kesän hauskimmat illat.

Showtime klo 19.00
K18.