Ke 22.9.2021 klo 09:00 - 14:00
Kuopion alueen kauppakamari Microkatu 1, Kuopio

Hyväksytty myyntijohtaja (HMJ) -kurssi Kuopio

Kuva: Kuopion alueen kauppakamari

Nosta myynnin johtaminen yrityksessäsi uudelle tasolle!

Neliosainen HMJ-kurssi on suunnattu b2b-myyjille, myyntipäälliköille, myynninjohtajille tai näistä tehtävistä kiinnostuneille.

Valmennuksen tavoitteena on valmentaa osallistujia myyntiorganisaation suorituskyvyn nostamiseen ja myynnin nykyaikaiseen johtamiseen. Sparraustyyppisen opiskelun lisäksi kurssilla tehdään osallistujan toimesta oman yrityksen myyntistrategia.

HOUKUTTELEVAN MODERNIA OSAAMISTA MYYNTIJOHDOLLE!

Kurssi sisältää neljä lähiopetuspäivää Kuopiossa:
Jakso 1 Myynnin strategia ja suunnittelu 22.9.2021
Jakso 2 Myynnin tavoitteet ja mittarit 20.10.2021
Jakso 3 Myyjien johtaminen ja esimiestyö 23.11.2021
Jakso 4 Myynnin tukeminen 14.12.2021

Kurssi on tyyliltään proaktiivinen ja kurssin aikana osallistujat pääsevät jakamaan kokemuksia ja verkostoitumaan keskenään. Lisäksi osallistujilla on käytössään keskusteluryhmä sekä yhteinen sähköinen alusta, jossa on tehtäviä, videoita ja muuta oppimismateriaalia myynnin johtamiseen liittyen.

Hyväksytty myyntijohtaja -kurssi toteutetaan nyt ensimmäisen kerran Kuopiossa. Suosittua kurssia on toteutettu aiemmin Helsingissä, Oulussa, Turussa ja Seinäjoella.

Paikkoja kurssille rajoitetusti! Ilmoittaudu kurssille viimeistään 10.9.2021 – huomioithan, että paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Liput: HINTA
JÄSENETUHINTA