La 4.12.2021 klo 10:00 - 16:00
Ofisio Coworking Snellmaninkatu 2, Kuopio

Hyvän Olon Joulutapahtuma

Kuva: Ofisio Coworking

Järjestämme 4.12.2021 tunnelmallisissa Ofision tiloissa Hyvän Olon Joulutapahtuman!

Tapahtumassa hyvinvointialan yrittäjät esittelevät palveluitaan ja tuotteitaan. Voit kokeilla palveluita, tutustua palveluntarjoajiin ja hankkia samalla hyvän olon joululahjat itsellesi tai läheisillesi.

Tapahtumassa esittäytyvät esimerkiksi hieroja, luontaishoitaja, kampaaja, kosmetologi, jalkahoitaja, joogaohjaaja. Myös lapsille on järjestetty pientä ohjelmaa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Huomioithan, että tapahtumapaikka ei valitettavasti ole esteetön. Tila sijaitsee toisessa kerroksessa, eikä talossa ole hissiä.