Pe 29.10.2021 klo 19:00
Maxim Kuopio Haapaniemenkatu 34, Kuopio

Hyvänen aika! monologi Kuopiossa

Kuva: Maxim Kuopio

Hyvänen aika! kertoo riehakkaalla tavalla tragikoomista elämää eläneen kiertue-esiintyjän taiteilijajuhlasta. Paljastuksia täynnä olevan juhlaillan seremoniamestarina toimii taiteilijan autokuski, joka on pitkään jatkuneen keikkailun aikana nähnyt ja kokenut kaiken.

Tunnin kestävän monologin on ohjannut Juhani Joensuu ja se on tekijäkaksikon yhdessä käsikirjoittama.

Esitys sijoittui toiseksi Oulun valtakunnallisessa monologikilpailussa helmikuussa 2020.