La 27.5.2023 klo 10:00 - 15:00
Kuopion kansalaisopisto Puistokatu 20, Kuopio

HyvänOlonPäivä

Kuva: Kuopion kansalaisopisto

Tervetuloa mukaan juhlimaan yhdessä hyvää oloa!

Tämä tapahtuma on omistettu terveydelle, hyvinvoinnille ja ilolle ja se tarjoaa lukemattomia mahdollisuuksia nauttia yhdessäolosta muiden kanssa.

HyvänOlonPäivä on loistava tilaisuus kokeilla erilaisia hyvinvointia ja terveyttä edistäviä aktiviteetteja. Päivään kuuluu työpajoja, tietoa ensi lukuvuonna alkavista kursseista, esityksiä, hyvän olon luento sekä tietysti iltapäivätanssit lavatanssin etkojen merkeissä.

Päivän ohjelma

Puistokartanon puistossa klo 10-15
Värjäyspaja ulkona Värjää oma raitasi -lankojen värjäystä kasveilla puistossa. Värjää pieni vyyhti lankaa, voit käyttää sen neulontatöissäsi. Pienen lankavyyhdin värjäykseen saat työpajassa.
Kokeile Frisbeegolfia Kiinnostaisiko sinua kokeilla tarkkuusheittoa tai oletko jo taituri.

Tapahtumapäivänä heittokori löytyy puistosta. Et tarvitse välttämättä omaa kiekkoa mutta jos sellainen löytyy niin ota rohkeasti mukaan. Säävaraus.

A-käytävä klo 10-15
Piirustusseinä perheille Tehdään yhdessä yhteisöllinen taideteos HyvänOlonPäivään!
Taikamatto Tule pelaamaan hauskoja interaktiivisia pelejä. Liikunnallista tekemistä kaikenikäisille.
Kirpputori Tule katsomaan mitä ihanuuksia kirpputorimyyjiltä löytyy! Tekstiililuokka A020
Kudontapaja Matonkuteiden leikkaamista ja raidan kutomista yhteiseen mattoon. Kudonta

B-käytävä

Klo 10-15
Digitaalinen näyttelykooste kevätnäyttelystä Nauti hetki taiteesta yksin tai yhdessä. Ilmaisutaito B060

Klo 10-11.45
Lukokoira Elsa Tule lukemaan Elsalle omaa kirjaa tai löydä korista mieleinen kirja, jota haluat lukea Elsalle. Kallavesi-sali B059

Toivelaulujukeboksi Veljsiskot -kuorolaiset laulamassa ja yhteislaulattamassa yleisön toivelauluja. Musiikki B073

Liikunnallinen temppurata perheen pienimmille Suorita hauska temppurata niin monta kertaa kuin jaksat! Liikuntasalit B061-B072

Klo 10.30-11.15
Rehtorin kahvihetki Tule vaihtamaan ajatuksia rehtorin kanssa ja kertomaan toiveita. Tarjolla Kahvia ja teetä. Teoria B054

Klo 11-13
Kansanlauluyhtye Ilo Kuulet Ilon esityksiä ympäri taloa.

Klo 12-12.30
Puheenvuoro Oodi taiteelle ja hyvinvoinnille Virpi Rautsiala. Kallavesi-sali B059

Klo 12.45-13.30
Hetki itselle, tuokio hyvinvoinnille Tule kuulemaan tietoa mindfulnessista sekä kokeilemaan muutama harjoite aiheeseen liittyen. Saat myös lisäinfoa tulevan lukukauden hyvinvointikursseista. Kallavesi-sali B059