La 18.12.2021 klo 21:00
Kuopion Komediafestivaali

Ilari Johansson, Niko Kivelä ja Teemu Vesterinen Kuopion musiikkikeskuksella

Kuva: Kuopion Komediafestivaali

Kuopion Komediafestivaalin suuri stand up -ilta naurattaa joulukuussa Kuopion musiikkikeskuksella.

Showtime klo 21.

Esiintymässä nähdään kolme suomalaista stand upin ammattilaista.

Ilari Johansson
Kestosuosikin vahvuus on aivan upea ilarimaisuus, joka puhuttelee vuodesta toiseen. Karhea savolaisukko luovii yleisön kanssa yhdessä taikamaailman, jossa räjäytetään paskantärkeys pois. Eturivissä saat uuden kampauksen!

Niko Kivelä
Telkkarista ja radiosta tuttu mahtava tarinankertoja sekä suvereeni esiintyjä, joka herättää henkiin mimiikallaan ja äänenkäytöllään hahmot, esineet ja kaiken muun tarpeellisen. Tai sitten vain puhutaan elämästä niin, että tuntuu. Rakastettava.

Teemu Vesterinen
Toisinaan Teemu Vesterisen sielu vaihtuu kokonaisen kansakunnan sieluksi. Sillekään koomikko ei tarjoile moneen kertaan pureskeltuja vastauksia. Vesteriläisessä maailmassa mustavalkoinenkaan ei koskaan ole mustavalkoista.

Ikärajasuositus 16v.

Liput: Liput tulevat myyntiin 1.10.2021 klo 10.