La 29.5.2021 klo 17:00 - 18:00
Illuusioteatteri Taikavuori

Illuusioteatteri Taikavuori - Tuhat ja yksi ihmettä

Kuva: Illuusioteatteri Taikavuori

Illuusioteatterin tarjoama taikanäytös on ainutlaatuinen elämys kauniin Syvärinjärven rannalla Pohjois-Savossa, Nilsiässä. Lähellä Tahkoa.

Taikuuden maaginen ilmapiiri tarttuu mukaasi jo sisääntuloportilla, josta idylliset puuportaat johdattavat sinut ihmeiden valtakuntaan. Taikateatterin ylellinen miljöö avautuu eteesi salaperäisenä ja jännittävänä. Saliin mahtuu kerralla 40-50 katsojaa, myös liikuntarajoitteisten katsojien on helppo päästä tiloihimme.

Taikaesitys kestää noin 60 minuuttia. Esityksen aikana esineet katoavat ja ilmestyvät kuin tyhjästä, musiikki soi ja yleisö hiljenee. Yllätykset seuraavat toistaan ja yleisö taputtaa välillä raivokkaasti käsiään yhteen. Villakoira ja kyyhkyset tuovat esitykseen elävyyttä. Maailmankuulu taikuripariskunta Jorma ja Aino Airaksinen pitävät magiaa ja tiivistä tunnelmaa yllä koko esityksen ajan.

Jokaisessa esityksessä tarvitaan myös avustajia ja nämä avustajat valikoi tarkan vaistonsa avulla itse taikuri Jorma. Löydettyään sopivat avustajat hän testaa heidän tulevia taikuritaitojaan yllättävillä tempuilla. Palkkioksi työstään avustajat saavat diplomin ja tulevan taikuriuran kannalta merkityksellisen ensimmäisen taikatempun, ennustavan kalan.

Liput: Liput 20/15 € . Perhelippu 55 € ( 2 lasta ja 2 aikuista, lisälapset 15 € / lapsi 2-12 v). Käteismaksu ( ei kortteja )

Liput tilattava viimeistään 3 tuntia ennen näytöstä. Puh. 050 5258 167, 050 3831668 tai sähköposti jorma.airaksinen@taikavuori.fi