To 28.10.2021 klo 17:00 - 18:30
Pyörön koulu Blominkatu 2, Kuopio

Ilmaiset roller derbyn kokeilukerrat Kuopiossa

Kuva: Kuopio Roller Derby

Avoimissa Open Skate -kokeilutapahtumissa pääset kokeilemaan luistelua ja tutustumaan Kuopio Roller Derbyn toimintaan.

Osallistuminen on ilmaista eikä sido mihinkään. Luistelua pääsee kokeilemaan opastetusti, mutta voit tulla paikalle myös vaikka vain katsomaan ja juttelemaan kanssamme.

Saat meiltä lainaan kaiken tarvittavan: luistimet ja suojavarusteet. Ota mukaan sisäliikuntavarusteet ja juomapullo. Huomaa, että pienimmät luistimet meillä ovat kokoa 36 ja luistimilla lajia Kuopio Roller Derby -seurassa pääsevät harrastamaan 18 vuotta täyttäneet. Muuhun toimintaan, kuten toimitsemaan, pääsevät mukaan nuoremmatkin!

Kuopio Roller Derbyn järjestämä alkeiskurssi alkaa kokeilukertojen jälkeen.

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki