To 22.4.2021 klo 09:30 - 18:00

ILOLLA-hankkeen etäjumpat huhtikuussa!

Kuva: Pohjois-Savon Liikunta

Etäjumpat sopivat kaikenikäisille ja -tasoisille liikkujille! Ohjaajina toimivat Pohjois-Savon Liikunnan valmentajat Kalle ja Esa!

Etäjumppien aikataulut 22.4. ja 29.4.2021

klo 9.30–10 tuolijumppa (tarvitset vain tuolin!)

klo 13–13.15 taukojumppa (ei tarvitse välineitä)

klo 17–18 kehonpainotreeni (ei tarvitse välineitä, valitse sopivan tilava tila!)

Etäjumpat ovat osa ILOLLA-hanketta.

Nettisivu etäjumppiin ilmoitetaan myöhemmin järjestäjän sivuilla! Link icon Linkki

Ilmoittautuminen:Alustana toimii YouTube. Ei tarvitse kirjautumista. Etäjumpat ovat ilmaisia ja voit osallistua mukaan anonyymina.