Tapahtuma on vuodelta 2021.

Pe 4.6.2021 klo 19:15
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Irtikytkentä

Kuva: Minimi

"Irtikytkentä - Tilanne, jossa kaksi tai useampi asia eivät ole yhteydessä toisiinsa tavalla, jolla niiden pitäisi olla."
-Cambridge sanakirja

Mutta mikä on se tapa, jolla meidän pitäisi muodostaa yhteys toisiimme? Ketä tämä “oikea tapa palvelee?

IRTIKYTKENTÄ tutkii yhteyden muodostumisen hankaluutta käyttäen metaforana kaksiosaista sirkushevosta. Tämä “melankomedia” yhdistää sirkustekniikkaa (ilma-akrobatia, akrobatia), tanssia ja naamioteatteria.

IRTIKYTKENTÄ vie yleisön ajelulle nykysirkushevosten karuselliin, jossa asiat eivät aina yhdisty kuin niiden “pitäisi”. Ja se sallittakoon.