La 26.11.2022 klo 19:00
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Jarkko Ahola – Särmää & Sävyjä

Monipuolinen rocktenori Jarkko Ahola lähtee lokakuussa Särmää & Sävyjä -konserttisalikiertueelle. Vuosien saatossa Aholan konserttien musiikkityylit ja biisivalinnat ovat laajentuneet sellaisiin mittoihin, että dynamiikan ja nyanssien merkitys korostuu. Taitavana tulkitsijana tunnettu Ahola haluaa tulevissa konserteissa ottaa käyttöön koko repertuaarinsa ja tarjota kuulijoille särmää ja sävyjä.

– Olen aina ollut kiinnostunut monenmoisesta musiikista, vaikka varsinkin urani näkyvän alun määrittävä tekijä oli voimaa ja kunniaa uhkuva Teräsbetoni. Siinä ohella sekä jälkeen tein kuitenkin kaikenlaista muuta. Jossain vaiheessa sain kuulla, että ääneeni ja esiintymiseeni oli tullut lisää sävyjä. Aluksi suhtauduin huomioon varauksella, sillä olin pitänyt arvossa voimallista ja ehkä raakaakin ilmaisua – sitähän Metallitotuus oli vaatinut! Olen kuitenkin huomannut, että samat elkeet eivät aina toimineet laajentuneeseen musiikkityylien kenttään, vaikka joskus toki toivatkin vanhaan sävelmään uutta särmää. Tervetuloa kesän lämmön jälkeen konserttisalien spottien loisteeseen nauttimaan hienosta musiikista, Jarkko Ahola sanoo.

Järj. Warner Music Live
Liput: 42 € permanto rivit 1-13 / 38 € permanto rivit 14-22 / 34 € permanto rivit 23-25 ja parvet.
Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.