Su 25.9.2022 klo 10:00
Kallaveden kirkko Rauhalahdentie 21, Kuopio

Jazzmessu ja lähetystilaisuus

Kuva: Kallaveden seurakunta

Oletko käynyt messusta, jossa on jazz tyyppinen musisointi?

Kallaveden papit ja kanttorit ovat kehitelleet neljän messun kokonaisuuden, jossa messukaavaa toteutetaan erilaisella tyylillä.

Jazzmessu on näistä ensimmäinen ja siinä annetaan tilaa hienoille musiikki- ja virsisovituksille. Piano Tapio Nykänen, basso Markku Lehikoinen.

Tässä messussa on mukana myös Kallaveden seurakunnan nimikkolähetit Jukka ja Kaisa Sadekarju Kansanlähetykseltä.

Messun jälkeen lähetyslounas ja -tilaisuus seurakuntasalissa.

Vapaaehtoinen lounasmaksu lähetyksen hyväksi.