Pe 9.4.2021 klo 09:00 - 10:00
Kuopio

Johtamisen jälki - Millaisen johtamisen jäljen sinä haluat jättää? -webinaari

Kuva: Talentree

Millaisen johtamisen jäljen sinä haluat jättää?
Johtamisen jälki -webinaarisarjamme jatkuu perjantaina 9.4. klo 9–10, jolloin vieraanamme on Ponssen hallituksen jäsen Juha Vidgren. Lähdemme tien päälle Vieremälle, ja keskustelemme Juhan kanssa alueellisesta menestyksestä yhteistyössä yritysten kanssa. Keskustelun aikana selvitämme, mitkä ovat Vieremän menestystekijöitä nyt ja tulevaisuudessa.

Vieremä on yrittäjämyönteinen pohjoissavolainen kunta, joka on tunnettu metsäkoneita valmistavan Ponssen kotipaikkana. 3 500 asukkaan kunta kuuluu elinkeinoelämältään vireään Ylä-Savoon, ja siellä sijaitsee myös teknologiateollisuuden keskittymä Yrityskumppanuuskylä.

Keskustelumme pureutuu:

-Vieremän menestystekijöihin
-Pienen paikkakunnan pitovoimaan
-Asukkaiden, yritysten ja kunnan menestykselliseen yhteistyöhön
-Hyvän elämän edellytyksiin etätyön aikakaudella

Selvitämme myös, millaisen johtamisen jäljen Juha haluaa jättää. Haastattelu on suora lähetys Vieremän Rientolasta, jossa webinaaria isännöi tuttuun tapaan Talentreen executive coach Hannu Laakkonen. #johtamisenjalki

Johtamisen jälkilöylyt Juhan kanssa käydään ke 14.4. klo 9–10. Jälkilöylyissä on mukana myös Vieremän kunnanjohtaja Mika Suomalainen. Jälkilöylyissä keskitytään osallistujien kysymyksiin, ja syvennetään webinaarin teemoja edelleen. Nyt voit ilmoittautua samalla myös jälkilöylyihin!

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki