Tapahtuma on vuodelta 2022.

Ti 5.4.2022 klo 08:00 - 15:30
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Johtamisen juhlaseminaari 2022

Kuva: Savon ammattiopisto

Johtamisseminaari täyttää 20 vuotta vuonna 2021. Yhdessä pääsemme juhlimaan seminaarin pyöreitä vuosia vasta keväällä 2022, mutta odotus taatusti kannattaa.

Juhlaseminaari järjestetään tiistaina 5. huhtikuuta Kuopion Musiikkikeskuksessa.

Juhlavuoden tapahtuman teemana on arvot johtamisessa. Arvojen mukaisen toiminnan esikuvana oleminen ja oman esimerkin mukainen käyttäytyminen johdattelevat myös työyhteisöjä kohti arvopohjaista arkea.

Seminaaripäivä rakentuu asiantuntijoiden puheenvuoroista, keskusteluista, verkostoitumisesta, uusista oivalluksista ja rennosta yhdessäolosta.

Seminaarimme tavoitteena on aina ollut luoda ilmapiiri, jossa alueemme toimijat voivat tutustua toisiinsa matalalla kynnyksellä, keskustella ja luoda pohjaa tulevaisuuden yhteistyölle.

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki

Liput: Seminaaripäivä Musiikkikeskuksessa 125 €/hlö + alv. 24 %
Seminaari on maksuton uusille johtamisen opiskelijoille
Iltagaala Scandic Kuopio (Satamakatu) 75 €/hlö + alv. 24 %