To 30.9.2021 klo 09:00 - 10:00
Kuopio

Johtamisen Vaikutus -webinaari: Kasvun vauhdittaminen

Kuva: Talentree

Johdon valmentaja Hannu Laakkosen vieraaksi saapuu pitkän linjan pääomasijoittaja Ari Lahti. Paneudumme Arin kanssa erilaisiin keinoihin, joilla yrityksen kasvua voi vauhdittaa, ja kuulemme hänen näkemyksensä kasvun vauhdittamiseen yrityksen eri vaiheissa. Selvitämme lisäksi Arin vastaukset seuraaviin kysymyksiin:

-Millaista osaamista hallitukseen tarvitaan?
-Mikä on kasvuyrityksen yhteiskuntavastuu?
-Pitääkö yritystä aina kasvattaa myyntikuntoon?

Ari Lahti on toiminut pääomasijoittajana perustamansa rahoituskonserni ICECAPITALIN kautta yli 20 vuotta ja sparrannut yrityksiä mm. Nelosen Leijonan luolassa 2013–2018 ja Tahko Ski Lift Pitch -kilpailussa. Lahti tunnetaan myös Suomen Palloliiton toimitusjohtajana ja Kuopion Palloseuran pääomistajana. Arin toiminnassa näkyy vahvan liiketoimintaosaamisen lisäksi halu toimia yhteiskunnallisesti ja olla luomassa mahdollisuuksia.

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki