Ti 14.12.2021 klo 18:00 - 19:00
Juankosken Ylösnousemuksen kirkko Mäntytie 5, Juankoski
Sibelius-Akatemian Kuopion opiskelijat ry

Joulukonsertti

Konsertissa kuullaan rakastettuja joululauluja 10.12. julkaistavan joululevyn ohjelmistosta.

Taideyliopiston Sibelius-Akatemian Kuopion yksikön kirkkomusiikin opiskelijoiden kamarikuoro on levyttänyt syksyllä 2021 levyllisen joulumusiikkia kuoronjohdon lehtorin Heikki Liimolan johdolla. Levy sisältää joululauluja Bellsin Chorus Ecclesiae -joululaulukokoelmasta sekakuorolle. Levyn tuottaa Bells Oy:n Juha Hakulinen. Levymyynnin tuotto ohjataan Sibelius-Akatemian Kuopion opiskelijat ry:n kautta opiskelijoiden kevään 2022 opintomatkan kuluihin.

Yhteistyössä Taideyliopiston Sibelius-Akatemian Kuopion yksikkö ja Järvi-Kuopion seurakunta

Liput: Vapaa pääsy, käsiohjelma 10 €, CD-levy 15 €.
Levyn ostajalle käsiohjelma kaupan päälle. Maksutapoina käteinen ja kortti.