27.11.2021 - 28.11.2021 klo 11:00 - 17:00
Telkkistentie 2, Kuopio

Joulukylä & Tori - Kuopio Live

Kuva: Kuopio Live ry

Kuopio Liven järjestämät tunnelmalliset Joulumyyjäiset järjestetään jälleen! Joulumyyjäisiin pääset nauttimaan:
Lauantaina 27.11. klo. 11-20
Sunnuntaina 28.11. klo. 9-17

Tapahtumaan on vapaa pääsy. Myyntipaikat alkaen 60€.

Myyjiltä edellytetään tapahtuman luonteen mukaisia myyntituotteita. Tuotteiden on oltava sellaisia joita voi odottaa löytävänsä perinteikkäältä joulutorilta. Käsitöitä, leivonnaisia, taide-esineitä jne. Emme ota mukaan mm. lifestyle, terveys, fitness tai verkostomarkkinointituotteita.

Tapahtuma toteutetaan talkoovoimin ja toivomme siksi myyjiltä aktiivista ottautumista tapahtuman kehittämiseen. Aktiivisesti järjestelyissä mukana olijoille tarjotaan myyntipaikka puoleen hintaan. Edellinen tapahtumamme keräsi ilmiömäiset yli 10.000 vierasta ja saimme suuren kiitoksen juuri vahvasta tuoterajauksesta sekä teemoituksesta.

Tänä vuonna pyritään samaan lopputulokseen.