To 14.10.2021 klo 15:00 - 18:00
Sawohouse Tarhakuja 1, Kuopio

Joulunajan makuja ja lämpimiä tarjottavia: koulutuspäivä 2

Kuva: Taste Savo

Menestyksekkään ja tunnelmallinen joulutapahtuma tarvitsee herkullisia joulun tuoksuja ja maukkaita elämyksiä. Tutustutaan Saksan joulutorin suosituimpiin tuotteisiin ja suunnitellaan omiin tapahtumiin sopivia joulunajan ruokatuotteita ja juomia lähiraaka-aineista. Tarjottavien ideointi yhdessä, jotta joulutapahtumissa olisi mahdollisimman monipuolinen tarjonta ostaville asiakkaille.

KOULUTUSPÄIVÄ 2.

Aika torstai 14.10.2021 klo 15–18
Paikka Savonia ammattikorkeakoulu, Microkatu 1, S-rakennus 5 kerros, opetuskeittiö
Kohderyhmä Joulutorille osallistuvat yritykset/henkilöt, erilaisten joulutapahtumien tuottajat, kaikki matkailijoita palvelevat ruoka/matkailuyritykset, kaikki asiasta kiinnostuneet